Vad handlar denna sida om?

Denna sida är en informationssida om mina erfarenheter inom vertikal och dropshotfiske framförallt efter gös. Vilken utrustning jag använder och hur den har fungerat. Då jag spenderar mycket tid på vattnet och letar hela tiden efter nya beten och metoder för att fånga mer och större fisk och tycker att det saknas bra sidor med tips och trix inom dessa fiskemetoder tänkte jag dela med mig av mina erfarenheter här.Mvh Martin Sethman

lördag 28 augusti 2010

Bra fart på lite större gösar idag!




















Blev en sväng på sjön idag med. Kolon kom ner från Åmål och gästade mig. Dagen började ganska segt med ett tiotal landade efter större delen av de heta ställena i sjön var avfiskade. Men de två sista platserna för dagen bjöd på kanonfiske. Efter ett par hektiska timmar kunde jag räkna in 15st landade gösar mellan 2 och 5,1kg och kolon landade 4st. Idag fiskade Bass Assasin i färg Electric chicken helt överlägset och kolon hade inga av dessa och jag hade givetvis ingen att låna ut.... Verkligen bra ös i fisken i dag, stenhårda hugg och riktigt trevliga fighter en toppendag!
Låg kraftiga åskväder runt sjön men vi lyckades undvika dessa och solen sken på oss större delen av dagen.

Klaart sluut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar