Vad handlar denna sida om?

Denna sida är en informationssida om mina erfarenheter inom vertikal och dropshotfiske framförallt efter gös. Vilken utrustning jag använder och hur den har fungerat. Då jag spenderar mycket tid på vattnet och letar hela tiden efter nya beten och metoder för att fånga mer och större fisk och tycker att det saknas bra sidor med tips och trix inom dessa fiskemetoder tänkte jag dela med mig av mina erfarenheter här.Mvh Martin Sethman

torsdag 20 maj 2010

Ännu en svår dag!














Igår fiskade vi en heldag med två båtar. Riktigt svårt att hitta nån större fisk, provade grunt på lekvatten och ute på de vanliga 5-6 meters djupen men det hände väldigt lite. Hittade lite smågösar ute på 8-10 meter men inga större, endast ett par över kilot på hela dagen. Pålle och Mats hade samma resultat men Pålle lyckades lura en lite finare på 4-5kg. Ca 30 gösar landade i varje båt och 4 gäddor plus ett gäng abborrar. Löja och jigg fungerade ungefär lika bra.


Klaart sluut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar